Chcete vedieť, čím Slovákov najviac vytočili poisťovne

Hoci poisťovne vedia často pomôcť, občas sa im podarí svojich klientov aj poriadne vytočiť. Pozrite sa, čo ukázal prieskum kvality poisťovní.

Keďže vám žiadna zmluva vopred nepovie, ako sa k vám poisťovňa zachová sa portál Finančná Hitparáda a hodnotiaci systém Staffino rozhodli od klientov zistiť ich spokojnosť s danými inštitúciami, píše portál etrend.sk

Klientom najviac prekáža odlišný prístup poisťovní pred a po podpise zmluvy. Tiež sa im nepáči, ako ich zamestnanci poisťovní informujú o detailoch poistných podmienok.

Bežnou praxou je tiež prezmluvňovanie, čo znamená, že vám agent najprv odporúčí zrušiť existujúce poistenie a vzápätí vám ponúkne takmer totožný produkt.

Klientov tiež otravuje množstvo formulárov s veľmi podobným obsahom v prípade poistnej udalosti. Nevyhovujúci je tiež čas odozvy poisťovne.

Najväčším kameňom úrazu však je neochota poisťovní vyplácať poistné plnenie v požadovanej výške alebo čase.

Aj toto si odskákali slovenskí klienti:

Vlamač poškodil zámok na aute. Poisťovňa však preplatila iba poškodený zámok, a tak má klient od auta až dva kľúče.

Poisťovňa chcela od klienta dokument, ktorý musí ona sama vystaviť. Jeho vystavenie však klientovi odmietla.

Poisťovňa žiadala preskúmať zdravotný stav poisteného po jeho pohrebe.