Veľký prieskum: Čo ľuďom prekáža na bankách

Slováci prezradili, čo im najviac vadí na veľkých finančných domoch

Neprehľadný internetbanking, dotieraví bankári a hotová „džungľa“ poplatkov. Toto sú veci, ktoré Slovákom najviac prekážajú pri využívaní bankových služieb. Vyplýva to z celonárodného prieskumu kvality bánk, ktorý uskutočnil hodnotiaci systém Staffino v spolupráci s porovnávacím webom Finančná hitparáda na vzorke 3300 ľudí.

Nelichotivé prvé miesto získal internetbanking, ktorý sa každému piatemu Slovákovi zdá neprehľadný a nespoľahlivý. Približne 14 percent našincov kritizuje samotných bankárov. Majú pocit, že sú neochotní a neprofesionálni. Obzvlášť im vadí, ak im zamestnanci bánk opakovanie núkajú produkty, ktoré nechcú, píše portál sme.sk.

Až 11 percentám Slovákov sa zdajú nevýhodné samotné produkty, ktoré banky ponúkajú. Ľuďom ďalej prekáža výška bankových poplatkov, byrokracia či zavádzajúce reklamy. „V mojich očiach ste sa stali symbolom neférovosti. Vkuse meníte podmienky, rušíte služby v rámci balíka a sprísňujete podmienky na získanie zliav,“ odkázal svojej banke napríklad Peter.

5_5_negat.png

No môžeme sa pozrieť aj na druhú stranu mince a teda na to, čo klientom na službách bánk najviac vyhovuje. Až 21 % Slovákov si pochvaľuje kvalitu a spoľahlivosť call centier. Zaujímavosťou je, že ľudia dobre ohodnotili aj prístup zamestnancov, pričom v rovnakom prieskume iní ľudia povedali, že im správanie zamestnancov vadí.

5_5_pozit.png

Ak chcete vedieť, ako ušetriť na bankových poplatkoch, kliknite sem