Zložila som si ružové okuliare. A po 21 rokoch volím zmenu

Tzv. najlepší mobilný operátor ma sklamal na celej čiare. Ak chcete profesionálne služby, poraďte sa s odborníkom, ktorý nemusí stáť na žiadnej strane. A okrem „A“ Vám povie aj „B“, píše manažérka Salve Slávka Mráziková.

 Živím sa optimalizáciou klientskych zmlúv, radím iným ľudom ako z uzatvorených zmlúv vyťažiť, čo najviac v ich prospech. Sama som využila radu mojej účtovníčky. Nostalgicky využívame doma ešte stále pevnú linku cez „ružového operátora“ a keďže je to zároveň sídlo mojej firmy, môžem si tak účet dať do nákladov.

Nie je mesiac ako mesiac       

 Navštívila som teda osobne pobočku a urobila danú zmenu. Zamestnanec na moju otázku, ako dlho mi platí momentálne nastavený program, odpovedal, že do októbra a mesiac predtým sa môžem informovať o novej ponuke na ďalšie obdobie. Aké však bolo moje prekvapenie, keď mi prišla faktúra. Nielenže  sa mi zmenil názov volacieho programu, ale výška fakturovanej sumy sa dokonca zdvojnásobila.  Pracovníčka na infolinke mi vysvetlila, že podpisom zmeny som sa zaviazala využívať ich služby  ďalších 24 mesiacov.

Rozchod po 21 rokoch

 Po mojom opise, ako prebiehala informovanosť zo strany ich zamestnanca, a že keby som bola na tieto údaje upozornená, by k danej zmene nedošlo, spísala so mnou reklamáciu „po telefóne“. Áno, aj to dnes už ide. Po troch dňoch mi prišla ospravedlňujúca SMS, že je možné dať všetko do „pôvodného stavu“.  O to som, samozrejme, požiadala a dodnes čakám, čo bude nasledovať. Jedno viem ale iste: k najbližšiemu možnému termínu  sa – po 21 rokoch s operátorom, ktorý sa hrdí prívlastkom „najlepší“ – rozídeme.

Chcem „A“.  Ale aj „B“

 Toto sa môže stať  aj Vám  a nielen u mobilného operátora, pokojne to môže byť banka, poisťovňa či obchod s elektronikou. Od zamestnanca dostanete informácie, ktoré sa Vám budú zdať výhodné a  budú viesť k uzatvoreniu zmluvy  či ku kúpe tovaru. Až po pár dňoch zistíte, aká je realita. Dnes sa však môžeme a vieme účinne brániť. A ešte lepšie je predchádzať týmto situáciám. Poraďte sa s odborníkom, ak idete riešiť dlhodobý zmluvný vzťah. Nie je zamestnanec nikoho, je objektívny a stojí na Vašej strane.  Seriózny poradca Vám povie to „A“ ale aj to „B“, aby Vás nečakalo „prekvapenie“.

Slavka Mráziková

Zaoberá sa komplexným riešením rodinných financií. Jej špecializáciou je financovanie bývania a investície.

Viac od autora →